قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از وبسایت ویکی گلد

استفاده شما از وبسایت ویکی گلد به نشانی wikigold.ir به هر شکلی که باشد به معنای پذیرفتن شرایط و قوانین این سایت است که در زیر آمده است:

– ویکی گلد تمام تلاش خود را جهت کنترل اطلاعات آگهی ها بکار میبرد، ولی نمی تواند صحت آگهی ها را تضمین کند و هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال آگهی ها به عهده نمی گیرد.

– استفاده شما از آگهی های درج شده در وبسایت ویکی گلد با مسئولیت آگهی دهنده انجام می شود و این سایت هیچ تعهدی در قبال خسارت مستقیم ، اتفاقی ، تبعی ، غیر مستقیم و کیفری ناشی از دسترسی و استفاده کاربران از سایت ندارد.

– ویکی گلد هیچ گونه قرارداد و یا تعهد نامه‌ای با آگهی دهندگان منعقد نمی‌کند. آگهی ها میتواند در هر زمانی توسط آگهی دهندگان به دفعات تغییر کند و یا به روزرسانی شود. بنابراین ویکی گلد هیچ گونه مسئولیتی در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفا نمایش دهنده مطالب درج شده توسط کاربران است.

– هر نوع آگهی ، متن ، عکس ، مشخصات تماس ، پیام و موارد دیگر که در وبسایت ویکی گلد ارسال می کنید، غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقی شده و ویکی گلد می تواند آنها را بازتولید ، افشاء ، مخابره ، نشر ، پخش ، ارسال و یا الصاق کند.

– ویکی گلد مختار است هرگونه پیام ، آگهی ، متن و عکس که از طرف کاربران به سایت ارسال می شود و همینطور حساب کاربری آنها را در هر زمان که ضروری بداند حذف کند.

30شهریور
error: کپی‌برداری از این سایت ممنوع است.